Plaats uw gewenste artikelen in uw winkelmandje en kies in het bestelproces de verzendmethode & betaalmethode "Afhalen in de winkel".
Zodra alle artikelen in onze winkel klaarliggen om afgehaald te worden, ontvangt u van ons een melding via e-mail. Vanaf dat ogenblik heeft u 14 dagen om uw bestelling af te halen. Nadat deze tijd verstreken is, wordt uw
reservering geannuleerd. U kunt de gewenste artikelen (max. 10) vrijblijvend in de winkel passen.
Het door u gewenste artikel is enkel in ons filiaal in Würselen op voorraad.
Filiaal Würselen
Product online bestellen en afhalen in het filiaal.
Zo werkt het
De SHARK RCT staat voor Racetrack Technology: de ultieme korte, lichtgewicht demper (180 mm lengte) heeft een agressief ontwerp met een delicate racegrille - van het circuit rechtstreeks naar de straat. De einddemper en de tussenpijp zijn handgemaakt van hoogwaardig roestvrij staal in een zwarte afwerking. Robuust, agressief geluid en optimale prestaties maken deel uit van het SHARK RCT-programma. De installatie wordt uitgevoerd met behulp van een gelaste houder. Met EG/BE. Het gebruik van uitlaten zonder dB-killer is niet toegestaan in het openbaar verkeer.
Klantwaarderingen voor SHARK UITLAAT RCT gecoat roestvrij staal mat zwart
Aantal waarderingen: 1
Gemiddelde waardering: 5
1 Deutschalles
Erwartungen übertroffen(19.04.2025)
Anonymous604946699
Im Frühjahr 24 habe ich meinen CB 750 Hornet bestellt. Im Sommer kam sie dann. Die Este Saison war super, aber es fehlte Klang/Sound. Serie war schon gut laut, aber es fehlte das gewisse Etwas. Mein Wunsch nach Akrapovic oder Remus war es mir aber finanziell nicht Wert. Lange versucht was für die Hornet zu finden. YT usw. brachte alles nicht so das was ich wollte. Dann tauchte aber bei YT ein Kanal auf mir 3 Videos zum RCT auf. joa mit einem kurzen Gespräch des Erstellers, war klar, den probiere ich.
Somit bestellt und Ruck zuck war der Schalldämpfer da. Montage extrem easy und schnell.
Dann der erste Start... Alter Falter, deutlich lautet und vorallem viel viel dumpfer als OE. Beim Fahren das gleiche Bild, vorallem beim Abtouren und Lastwechsel sprötzelt, nein ballert der Pott schon fast. Gerade in der Stadt sonum 30-40km/h und 2. Gang, teils wirklich laut und heftig, das die Leute sich umdrehen. Somit mir eigentlich schon für den Bereich zu laut. Aber gut, im 3. ist es deutlich ruhiger ohne viel Drehzahl, aber dennoch sehr dumpf und laut. Auf Land kann der Schalldämpfer sein Potential ausschöpfen. Kraftvoll, Dumpf, bei 6000u/min und höher schon fast ein Racingklang... Ballern und sprötzeln vom feinsten. Klar der Klang ist immer noch nen V2 und keine 1000er aber dennoch ein mega toller Sound wenn man das Motorrad wie ich nur zum Spaß bewegt. Für Reisen und lange Strecken auf der Bahn usw. eher zu laut. Definitiv kein Fehlkauf